15 września nasza szkoła, jak co roku dołączyła do obchodów Międzynarodowego Dnia Kropki – wyjątkowego święta odwagi, kreatywności i wiary we własne możliwości.
Z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego korytarz szkolny zmienił się w kolorową przestrzeń pełną pomysłów. Główną atrakcją była tablica z ogromnymi skrzydłami motyla, które uczniowie ozdobili barwnymi kropkami. Każda kropka była wyjątkowa – tak jak nasi uczniowie – i razem stworzyły piękne, tętniące życiem skrzydła.
Podczas tego dnia nie zabrakło rozmów o talentach, odkrywaniu swoich mocnych stron i o tym, że nawet mała kropka może być początkiem czegoś wielkiego. Dzięki wspólnej pracy mogliśmy zobaczyć, jak siła wyobraźni i współpracy zmienia naszą szkołę w jeszcze bardziej inspirujące miejsce.
Dziękujemy wszystkim uczniom i nauczycielom za aktywny udział i już teraz czekamy na kolejne kreatywne inicjatywy! Kontynuuj czytanie
Zapraszamy do udziału w XXV Powiatowym Konkursie „Jan Paweł II – Nasz Papież”
Dyrekcja, Rada Pedagogiczna, Rada Rodziców i Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie zapraszają dzieci i młodzież wraz z nauczycielami, instruktorami oraz opiekunami do udziału w XXV Powiatowym Konkursie Plastycznym „Jan Paweł II – Nasz Papież”
Celem Konkursu jest kultywowanie pamięci o Świętym Janie Pawle II, rozpowszechnianie ponadczasowych i uniwersalnych wartości płynących z Jego Nauczania, ukazanie wartości życia i jego piękna, zainteresowanie dzieci i młodzieży wyrażaniem emocji poprzez aktywność plastyczną, prezentacja ich możliwości twórczych inspirowanych bogactwem kulturowym i historycznym naszego narodu.
W roku szkolnym 2025/2026 proponujemy autorom odzwierciedlenie w pracach plastycznych hasła:
„Święty Jan Paweł II – autorytet na współczesne czasy” Kontynuuj czytanie
NARODOWE CZYTANIE
Narodowe Czytanie to coroczna akcja wspólnego czytania, której głównym
celem jest promocja czytelnictwa, jako podstawowej formy kontaktu z kulturą,
propagowanie dzieł polskiej literatury oraz wzmacnianie kulturowej i narodowej
wspólnoty Polaków poprzez dobór kanonicznych utworów oraz ich prezentację w
atrakcyjnej oprawie artystycznej.
Nowy przedmiot w szkole
Drodzy Rodzice
Edukacja zdrowotna to nowy przedmiot, którego celem jest wyposażenie dzieci i młodzieży w rzetelną wiedzę umożliwiającą skuteczne dbanie o zdrowie własne i innych we wszystkich jego wymiarach: fizycznym, psychicznym, społecznym, środowiskowym i cyfrowym. Przedmiot obejmuje zagadnienia związane z emocjami, relacjami, odpowiedzialnością, wartościami i dobrostanem. Uczy podejmowania świadomych decyzji zdrowotnych. Promuje zdrowy styl życia. Rozwija umiejętności komunikacji, empatii i troski o siebie i otoczenie. Pozwala ustrzec się przed różnorodnymi zagrożeniami – od chorób zakaźnych, przez uzależnienia, po dezinformację. Treści zawarte w podstawie programowej, będące pożywką do rozpalania negatywnych emocji wśród rodziców (i nie tylko).stanowi zaledwie 7% całości. Są one zawarte w programie nauczania dla uczniów najstarszych klas.
Poniżej zamieszczono link do treści omawianych na tych zajęciach. Mając na względzie poziom świadomości, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, proszę Was, zapoznajcie się z nimi, zanim podejmiecie decyzję o wypisaniu dziecka z udziału w tych zajęciach.
informator-edukacja-zdrowotna
OBIADY DLA UCZNIÓW – WRZESIEŃ 2025 r.
Koszt obiadów we wrześniu 2025 r. wynosi 93,50 zł (17 obiadów x 5,50 zł)
Wpłaty za obiady należy dokonać wyłącznie na rachunek bankowy szkoły:
44 1020 3206 0000 8202 0108 7725 w terminie
do 15 września 2025 r. po złożeniu deklaracji korzystania z obiadów
W tytule płatności należy wpisać – obiady/imię i nazwisko dziecka/ klasa/miesiąc
Przykład: obiady / Jan Kowalski /1a / wrzesień
Obiady będą wydawane od 08.09.2025 r.
!!! Prosimy o:
– Zapoznanie się z regulaminem płatności i korzystania ze stołówki Szkoły
Podstawowej nr 4
– Wypełnienie deklaracji korzystania z obiadów i jej złożenie najpóźniej do dnia 4
września 2025r.
regulamin żywienia 2025
Rozpoczęcie roku szkolnego 2025/26
Zapraszamy na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026 w poniedziałek 1 września 2025r.
Godz. 10.00 – Msza Święta w Kościele Wniebowstąpienia Pańskiego
Godz. 11.00 – klasy 1- 8 plac przed budynkiem szkoły
HARMONOGRAM WYDAWANIA PODRĘCZNIKÓW 2025
Pod podanym niżej linkiem umieszczono oferty ubezpieczenia dzieci od nieszczęśliwych wypadków które wpłynęły do naszej szkoły. Osoby zainteresowane mogą bezpośrednio kontaktować się z wybranym ubezpieczycielem. Szkoła nie pośredniczy w zawieraniu umów.
WYPRAWKA SZKOLNA NA ROK SZKOLNY 2025/26
W związku z zapytaniami rodziców uczniów klas pierwszych informujemy jak należy przygotować uczniów do rozpoczęcia nauki w nadchodzącym roku szklonym.
Jednocześnie prosimy rodziców o wyposażenie uczniów wszystkich klas w obuwie na zmianę z białą lub jasną podeszwą. Ułatwi to znacznie utrzymanie w należytym stanie nawierzchni i wykładzin w budynku szkoły.
Uczeń/uczennica zostawia w klasie:
– blok techniczny mały 4 szt. (2 białe, 2 kolorowe i 1 duży kolorowy);
– papier kolorowy 2 szt. (zwykły);
– plastelina;
– kredki świecowe;
– kredki pastele tłuste;
– farby plakatowe, akwarelowe,
– pędzelek duży i mały (o dość sztywnym włosiu), kubeczek na wodę,
– klej w sztyfcie,
– teczka papierowa podpisana 1 szt.
Uczeń/uczennica nosi w plecaku:
– piórnik ( ołówek, gumkę, kredki ołówkowe, nożyczki, klej w sztyfcie, temperówkę, patyczki do liczenia);
– brudnopis 16 kartkowy w kratkę,
– zeszyt w 3 linie – 2 szt.;
– zeszyt w kratkę – 1 szt.;
– chusteczki higieniczne;
– worek z obuwiem na zmianę zostawiamy w szatni
– strój na w-f (bluzeczka z krótkim rękawem, getry lub spodenki
Uczeń/uczennica ma w domu:
– plastelinę;
– kredki;
– blok techniczny i rysunkowy;
– różnorodne materiały papiernicze i przyrodnicze (pudełka, kawałki wełny i materiału, koraliki itp.)
Prosimy o:
– obłożenie wypożyczonych podręczników i ćwiczeń oraz ich podpisanie; naklejkę z imieniem i nazwiskiem przyklejamy na plastikowej okładce na przedniej stronie;
II Mistrzostwa Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w szachach
W dniu 24.06.2024 r. w naszej szkole odbyły się indywidualne Mistrzostwa Szkoły w Szachach.
W turnieju wzięło udział 56 szachistów i szachistek z klas 1-8. Każdy z uczestników rozegrał 7 partii w systemie szwajcarskim w kategoriach: klasy 1-3 oraz 4-8 bez podziału na płeć. Dla wielu z uczniów był to pierwszy prawdziwy turniej szachowy, w którym brali udział. Wśród uczestników na podium znaleźli się :
Kategoria klasy 1-3 (dziewczęta i chłopcy):
Pierwsze miejsce: Michał Puchała, klasa 3a
Drugie miejsce: Mikołaj Bazyluk, klasa 2b
Trzecie miejsce: Franciszek Sagan, klasa 3c
Kategoria klasy 4-8 (dziewczęta i chłopcy):
Pierwsze miejsce: Pietruszka Agnieszka, klasa 8a
Drugie miejsce: Oliwier Kobyłka, klasa 6c
Trzecie miejsce: Mariusz Zieliński, klasa 6a
Dziękujemy Panu sędziemu Piotrowi Opolskiemu za pomoc w przeprowadzeniu zawodów oraz sponsorom nagród, którymi byli Urząd Miasta Lubartów oraz firma INTERDUO z Lubartowa.
Gratulujemy zwycięzcom oraz wszystkim uczestnikom.
Zapraszamy do galerii zdjęć:
Wojewódzki Konkurs Plastyczny „Szkoła Moich Marzeń”
Z radością informujemy, że uczennica naszej szkoły Natalia Kowalczyk z klasy VI b otrzymała tytuł laureata w Wojewódzkim Konkursie Plastycznym pod hasłem „Szkoła Moich Marzeń” organizowanym przez Kuratorium Oświaty. Praca cechowała się ogromną pomysłowością i wysokim poziomem artystycznym. Opiekunem Natalii jest p. Anna Dudziak. Serdecznie gratulujemy młodej artystce!
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2024/25
Serdecznie zapraszamy a uroczyste zakończenie roku szkolnego 2024/25.
Uczniowie i rodzice z klas 1 – 3 spotkają się w szkole z wychowawcami o godzinie 9.00
1a – sala nr 6,
1b – sala nr 42,
2a – sala nr 40,
2b – sala nr 46,
2c – sala nr 7
3a – sala nr 54
3b – sala nr 43
3c – sala nr 46
O godz. 10.00 zapraszamy wszystkich na uroczystą mszę świętą z okazji zakończenia roku szkolnego.
Klasy 4 – 8 zapraszamy na godzinę 11.0 na oficjalną część do sali gimnastycznej.
Po tej części odbędzie się spotkanie z wychowawcami w salach.
4a – sala nr 54
4b – sala nr 16
4c – sala nr 49
5a – sala nr 3
5b – sala nr 7
6a – sala nr 15
6b – sala nr 47
6c – sala nr 40
7a – sala nr 48
7b – sala nr 6
7c – sala nr 24
8a – sala nr 33
8b – sala nr 22