Uczniowie klas pierwszych już od września korzystają z zasobów biblioteki szkolnej. Od początku roku do stycznia uczniowie uczestniczyli w spotkaniach z panią bibliotekarką. W czasie zajęć dzieci zostały zapoznane z podstawowymi funkcjami biblioteki, jej zasobami i zasadami korzystania z wypożyczalni. Poznały także nowości wydawnicze zakupione w ramach projektu NPRC. Kontynuuj czytanie
Wiosenny Turniej Szachowy
Dnia 21 marca 2022 roku grupa 37 uczniów z klas II i III uczestniczyła w Wiosennym Turnieju Szachowym. Zadaniem każdego z zawodników było rozegranie 4 partii w swojej grupie wiekowej. Podczas gry uczestnicy musieli wykazać się m.in. umiejętnościami planowania, analizy i zapamiętywania. Wśród grających nagrodzono 16 młodych szachistów z największą ilością zdobytych punktów. Dla wielu z uczestników był to pierwszy taki konkurs.
Wszystkim gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów w przygodzie z szachami.
Kontynuuj czytanie
LAPBOOKI DO KSIĄŻKI ASTRID LINDGREN „DZIECI Z BULLERBYN”
Uczniowie klasy 2B zapoznali się z książką Astrid Lindgren „Dzieci z Bullerbyn”, która opowiada o przygodach dzieci z wioski Bullerbyn położonej w Szwecji. Przygody Lisy, Anny, Britty, Lassego, Bosse i Ollego bardzo spodobały się uczniom, dlatego postanowili razem z wychowawczynią wykonać lapbooki czyli, kreatywne książeczki. Kontynuuj czytanie
ZABAWA Z LEKTURĄ
Czy praca z lekturą musi być nudna? Na to pytanie starali się odpowiedzieć uczniowie klas czwartych, którzy uczestniczyli w projekcie „Lektura w pudełku. Zadaniem uczniów było przeczytanie lektury, a później wykonanie przedmiotów z różnych materiałów, które kojarzą się z lekturą i posłużą pomocą w trakcie jej omawiania. Innym sposobem na lekturę był projekt „Lektura w komiksie”. Kontynuuj czytanie
PASOWANIE NA CZYTELNIKA
14 stycznia 2022 r. uczniowie klas pierwszych wzięli udział w pasowaniu na czytelnika. Obejrzeli przedstawienie pt. „Bajka o smutnej Petroneli” przygotowane przez uczniów klasy 3B. Bohaterka opowieści zaczarowana przez złego czarodzieja traci radość życia i uśmiech, odczarować ją próbują różne czary i postacie: Kontynuuj czytanie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Dziecięcy Telefon Zaufania w języku ukraińskim – Допомога українською мовою 800 12 12 12
Przy darmowym Dziecięcym Telefonie Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12 dyżurować będzie psycholog posługujący się językiem ukraińskim. Pomoc adresowana jest dla dzieci, młodzieży oraz rodziców, którzy potrzebują pomocy w tym trudnym czasie. Psycholodzy ze znajomością języka ukraińskiego i rosyjskiego będą dostępni: Kontynuuj czytanie
Zapisy do klas pierwszych na rok szkolny 2022/2023
Szanowni Rodzice/Opiekunowie prawni dzieci objętych obowiązkiem szkolnym w roku szkolnym 2022/2023
Od dnia 14 marca 2022 r. do 08 kwietnia 2022 r. trwają zapisy do klas pierwszych.
W roku szkolnym 2022/2023 pragniemy w naszej społeczności powitać dzieci w klasach pierwszych integracyjnej i ogólnodostępnej.
Nabór dotyczy:
– dzieci 7-letnich (rocznik 2015) objętych obowiązkiem szkolnym,
– dzieci 6-letnich (rocznik 2016) na wniosek rodzica jeśli dziecko posiada opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej. Kontynuuj czytanie
Razem dla Ukrainy.
Obejrzyj film.
Razem dla Ukrainy.
W porozumieniu z Centrum Europy Wschodniej organizujemy pomoc dla dzieci z Ukrainy. Od poniedziałku (28 lutego) w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II, w godz. 8.00 – 18.00, zbieramy: zabawki, maskotki, gry planszowe, kolorowanki, artykuły szkolne, żywność trwałą, środki czystości, odzież w dobrym stanie, koce. Zapraszamy do współpracy.
NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA
Biblioteka Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie uczestniczyła w rządowym programie „ Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025.” W ramach programu pozyskano kwotę 15000 zł, w czym 20 % kwoty stanowiło wkład własny Gminy Miasto Lubartów. Z otrzymanych środków zakupiono 546 pozycji książkowych stanowiących nowości wydawnicze dla dzieci i młodzieży oraz lektury szkolne. Kontynuuj czytanie