EARLY EDUCATION for INCLUSION 2017 – 2020
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Grecja Greece |
Włochy Italy |
Hiszpania Spain |
Polska Poland |
Turcja Turkey |
Rumunia Romania |
Francja France |
o Erasmus+ / about Erasmus+
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 4 w Lubartowie uczestniczyli w turniejach w Badmintonie Drużynowym Dziewcząt i Chłopców w kategorii Igrzyska Młodzieży Szkolnej na szczeblach: powiatu, rejonu i województwa. W Mistrzostwach Powiatu zarówno chłopcy w składzie: Bartosz Błonka i Wojciech Budzyński, jak i dziewczęta w składzie: Jagoda Krok i Martyna Tomasiak zajęli II miejsca awansując tym samym na rozgrywki rejonowe. Mistrzostwa Rejonu odbyły się w Piotrowicach koło Nałęczowa. Nasi chłopcy po trudnej i wyrównanej walce pokonali drużyny z Puław i Nałęczowa, ulegając jedynie Wólce Rokickiej. Ostatecznie zajęli II lokatę i awansowali na rozgrywki wojewódzkie. Dziewczętom również udało się zająć II miejsce i awansować dalej. Mistrzostwa Województwa Lubelskiego w Badmintonie Drużynowym odbyły się 10 listopada 2021 roku w Ludwinie. W turnieju tym uczestniczyło po 11 najlepszych drużyn zarówno w kategorii dziewcząt, jak i chłopców. Chłopcy z SP4 w Lubartowie w składzie: Bartosz Błonka, Wojciech Budzyński i Michał Kołodziej zajęli IV miejsce w województwie.
Na XXI Konkurs Plastyczny „Jan Paweł II – Nasz Papież” nadesłano 455 prac plastycznych z 13 placówek oświatowych: przedszkoli, szkół podstawowych z terenu miasta Lubartowa, Lublina oraz powiatu lubartowskiego, w tym szkoły noszące imię Jana Pawła II Kategorie: „Przedszkola”, „Szkoły podstawowe, klasy I-III”, „Szkoły podstawowe, klasy IV-VI", „Szkoły podstawowe, klasy VII-VIII". Uczestnicy Konkursu: Przedszkole Miejskie nr 1 w Lubartowie Przedszkole Miejskie nr 2 w Lubartowie Przedszkole Miejskie nr 5 w Lubartowie Niepubliczne Integracyjne Przedszkole Małego Karola w Lisowie Szkoła Podstawowa nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie Szkoła Podstawowa nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie Szkoła Podstawowa nr 45 w Lublinie Szkoła Podstawowa nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Niedźwiadzie Szkoła Podstawowa w Nowodworze Szkoła Podstawowa w Sernikach Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Lubartowie NAGRODY: Ogółem przyznano 65 nagród, w
10 listopada zapłonął w naszej szkole „Ogień Niepodległości”. Jego płomień ma przypominać o tych, którzy oddali życie, byśmy mogli żyć w niepodległym kraju. Co roku, na kilka dni przed Świętem Niepodległości, zapalany jest na cmentarzu legionistów w Polskim Lasku pod Kostiuchnówką w obwodzie wołyńskim. W tym roku sztafeta przenosząca ogień wyruszyła z Ukrainy 5. listopada, by 11 listopada zapalić go na Grobie Nieznanego Żołnierza, ale także w innych miejscach, w których pamięć i szacunek są wyrazem troski o szeroko rozumiany patriotyzm. Społeczność naszej szkoły otrzymała „Ogień Niepodległości” od uczniów Szkoły Podstawowej im. 27. WDP AK w Skrobowie. Dla nich to symbol pamięci o ludziach, których imię nosi szkoła, dla nas – Światło Pamięci o legionistach, ale także żołnierzach, którym nasze miasto zawdzięcza wyzwolenie w 1944 roku. „Ogień Niepodległości” to coś więcej, niż płomień zapalonego znicza. To żywa lekcja historii.
Uroczyste przyjęcie do społeczności naszej Szkoły to wydarzenie przełomowe w życiu każdego pierwszoklasisty! Nasi najmłodsi koledzy i koleżanki z klasy Ia, Ib i Ic swoje ślubowanie złożyli 22 października zaraz po tym, jak wobec Pana Dyrektora i Pani Dyrektor, wychowawców, rodziców, zaproszonych gości oraz uczniów samorządu szkolnego zaprezentowali swoje talenty recytatorskie i wokalne. Znany naszej społeczności szkolnej król „Ołówkos” przeprowadził egzamin, a pierwszoklasiści pomyślnie przeszli próbę. Każdy z nich indywidualnie został wówczas pasowany przez Pana Dyrektora na ucznia. Wszystkim towarzyszyła radość i duma! Gratulujemy!
28.09.2021 r. w ramach doradztwa zawodowego gościliśmy na lekcji p. Joannę Warchulińską- wykładowcę Katedry i Zakładu Fizjologii Człowieka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (mamę uczennicy naszej klasy). W programie lekcji znalazły się ciekawe informacje o budowie oka prezentowane na modelu, rysowanie swojej twarzy z zamkniętymi oczami, posługiwanie się przyrządem do badania dna oka-oftalmoskopem. Dzieci miały możliwość użycia oftalmoskopu w praktyce. Badanie widzenia kolorów i przykłady iluzji optycznych wzbudziły ogromne emocje . Zadania praktyczne dla dzieci polegające na interpretacji obrazu- złudzeń optycznych, cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.