Erasmus +

 

EU flag-Erasmus+_vect_POS

EARLY EDUCATION for INCLUSION 2017 – 2020

Erasmus_RISE LOGO

grecja wlochy hiszpania polska turcja rumunia francja
Grecja
Greece
Włochy
Italy
Hiszpania
Spain
Polska
Poland
Turcja
Turkey
Rumunia
Romania
Francja
France

o Erasmus+ / about Erasmus+

link_flagi_erasmus_pl link_flagi_erasmus_gb

Koniec I semestru nie oznaczał ciszy na szkolnych korytarzach. W pierwszym tygodniu ferii prawie 70 uczniów uczestniczyło w różnorodnych formach zajęć. Dzieci rozwijały swoje zainteresowania, nabywały nowych umiejętności, integrowały się w grupach. Oferta zajęć była bogata: codziennie odbywały się zajęcia sportowe, organizowane zarówno dla uczniów klas 4-7 jak i dla najmłodszych. Wśród starszych największą popularność miały gry drużynowe, a młodsi świetnie bawili się w wyścigi rzędów, tory przeszkód i tradycyjne zabawy ruchowe. Równolegle odbywały się w  zajęcia muzyczne.  Dzieci uczyły się nowych piosenek oraz ilustrowały ruchem muzykę. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się gra na instrumentach - głównie bum bum rurkach. Są to plastikowe rurki nastrojone do odpowiednich dźwięków. Można na nich grać różne melodie. Uczniowie doskonale bawili się przy takim muzykowaniu. Inni wybierali zajęcia plastyczne - malowanie farbami, pastelami, wycinanki i kolaże. W ramach poznawania tradycyjnych technik odbyły się warsztaty garncarskie. Dzieci poznały historię garncarstwa, budowę koła zamachowego, materiały i
PROJEKT EARLY EDUCATION FOR INCLUSION – RISE Od 1 września 2017 roku 6 szkół europejskich i 1 organizacja pozarządowa współpracuje ze sobą w ramach unijnego programu edukacyjnego Erasmus+ edukacja szkolna –akcja 2 „Partnerstwa strategiczne”. Tytuł projektu: Early Education for Inclusion – RISE Okres realizacji: 2017-2020 Numer projektu: 2017-1-ES01-KA201-038350   Kwota dofinansowania: 147.345,00 Euro Szkoły uczestniczące: Szkoła koordynująca: HISZPANIA: CEIP Playa de Mogan, Mogan, Gran Canaria Szkoły i instytucje partnerskie: FRANCJA: Ecole primaire Condorcet, Meyzieu GRECJA: AETOI THESSALONIKIS, Thessaloniki POLSKA: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie, Lubartów RUMUNIA: ȘCOALA GIMNAZIALA NR 28, Galați county TURCJA: Karaali Mahallesi Kazim Karabekir Caddesi No:1, Beysehir, Konya WŁOCHY: I.C.S. Guglielmo Marconi, Palermo Cele główne partnerstwa strategicznego i współpracy : Cele naszego partnerstwa strategicznego w obszarze edukacji szkolnej są następujące: – wdrażanie innowacyjnych i projakościowych zmian w edukacji szkolnej, – wprowadzanie zróżnicowanych metod i narzędzi dydaktycznych, – uelastycznienie sposobu nauczania i uczenia się. Cele projektu Early Education for Inclusion: W ciągu 3 lat będziemy wdrażać, rozwijać i upowszechniać działania projektowe ukierunkowane
 W tym roku nasze szkolne jasełka były próbą przekazania czym jest Boże Narodzenie. Z udziałem małych aktorów z kl. II a i starszych uczniów z II Liceum Ogólnokształcącego  odkrywaliśmy tajemnicę Wcielenia Boga, czerpiąc jednocześnie wielką radość z naszej międzyszkolnej współpracy. Galeria Lubartów24 z jasełek.
 Niech magiczna moc Wigilijnego Wieczoru przyniesie spokój i radość. A Nowy Rok obdaruje pomyślnością i szczęściem. Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim pracownikom, uczniom oraz ich rodzicom życzy Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie.
5 grudnia w II Liceum Ogólnokształcącym im. Piotra Firleja w Lubartowie odbyły się IX Mikołajkowe Marsze na Orientację o Puchar Burmistrza Miasta Lubartów. W wydarzeniu w kategorii szkół podstawowych I oraz II miejsce zajęły trzyosobowe drużyny uczniów naszej szkoły z klasy Vb i IVb  w składzie: Oskar Dunda, Karol Zybała, Olek Pęksa oraz Bartosz Pomorski, Bartek Olek i Michał Kosior.   W tegorocznym biegu po raz pierwszy wystartowała także drużyna z klas VII w kategorii: klasy siódme i odziały gimnazjalne. Drużyna uczniów z klasy VIIa w składzie: Jakub Guz, Kacper Guz i Przemek Piskorski także zajęła I miejsce. Po trudzie poszukiwań i rozwiązywaniu zadań na zwycięzców czekały nagrody. Gratulujemy.
 22 listopada 2017 Lubartów obchodził swoje imieniny. W Szkole Podstawowej nr 4 w Lubartowie uczniowie, nauczyciele i pracownicy przybyli w tym dniu ubrani w barwy miasta: czerwono – niebiesko. Na lekcjach poznali i przypomnieli sobie historię Lubartowa oraz zaśpiewali hymn. Zorganizowano konkurs na najbardziej czerwono – niebieską  klasę,  co widać  na fotografiach . Uczniowie układali życzenia dla miasta i wrzucali je do skrzynki życzeń. Najciekawsze prace zostały nagrodzone. Delegacja uczniów klas piątych odwiedziła instytucje publiczne składając życzenia  i wręczając drobne upominki  z wizerunkiem miasta. Małgorzata Stępień