EARLY EDUCATION for INCLUSION 2017 – 2020
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Grecja Greece |
Włochy Italy |
Hiszpania Spain |
Polska Poland |
Turcja Turkey |
Rumunia Romania |
Francja France |
o Erasmus+ / about Erasmus+
20 marca 2018 roku w naszej szkole odbyła się żywa lekcja historii, prezentowana przez Bractwo Rycerskie Kerin. Celem wyprawy był starożytny Rzym. Uczniowie wysłuchali legendy o powstaniu Rzymu i jego historii od monarchii poprzez republikę, aż po cesarstwo. Zapoznali się z realiami życia żołnierza legionu rzymskiego, zajrzeli do Koloseum i wysłuchali opowieści o gladiatorach i niewolnictwie. Uczniowie aktywnie uczestniczyli w lekcji historii co widać na zamieszczonych zdjęciach.
27 lutego w naszej szkole odbyły się eliminacje miejskie 41 edycji Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej „Młodzież Zapobiega Pożarom”. Organizatorem konkursu była Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie. Eliminacje przeprowadzono w trzech kategoriach: uczniowie szkół podstawowych, klas VII i oddziałów gimnazjalnych oraz uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. Naszą szkołę reprezentowali: Michał Ślifirczyk z klasy VB, Karol Zybała kl. VB, Karol Szafarz kl. VIB, Kacper Smolak kl. VIB i Bartosz Pomorski z kl. VIB. Zaszczytne I miejsce zajął Michał Ślifirczyk z kl. VB, drugie miejsce Karol Zybała z kl. VB. Michał i Karol będą reprezentowali nasze miasto w eliminacjach powiatowych. Bartosz Pomorski zajął III miejsce. Uczniów przygotowała Pani Anna Dudziak. Gratulujemy wszystkim i życzymy dalszych sukcesów !
Szanowni Rodzice/Opiekunowie prawni dzieci objętych obowiązkiem przedszkolnym w roku szkolnym 2018/2019. Z dniem 1 marca rozpoczynamy zapisy do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie dzieci sześcioletnich (rocznik 2012). Terminy postępowania rekrutacyjnego określa załącznik nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Lubartów Nr VII/758/2018 z dn. 26.01.2018r. Dokumenty niezbędne przy zapisywaniu dziecka można otrzymać w sekretariacie szkoły oraz pobrać w formie PDF lub DOC pod poniższym linkiem oraz w zakładce "Zapisy do oddziału przedszkolnego". Dokumenty rekrutacyjne - oddział przedszkolny.
Koniec I semestru nie oznaczał ciszy na szkolnych korytarzach. W pierwszym tygodniu ferii prawie 70 uczniów uczestniczyło w różnorodnych formach zajęć. Dzieci rozwijały swoje zainteresowania, nabywały nowych umiejętności, integrowały się w grupach. Oferta zajęć była bogata: codziennie odbywały się zajęcia sportowe, organizowane zarówno dla uczniów klas 4-7 jak i dla najmłodszych. Wśród starszych największą popularność miały gry drużynowe, a młodsi świetnie bawili się w wyścigi rzędów, tory przeszkód i tradycyjne zabawy ruchowe. Równolegle odbywały się w zajęcia muzyczne. Dzieci uczyły się nowych piosenek oraz ilustrowały ruchem muzykę. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się gra na instrumentach - głównie bum bum rurkach. Są to plastikowe rurki nastrojone do odpowiednich dźwięków. Można na nich grać różne melodie. Uczniowie doskonale bawili się przy takim muzykowaniu. Inni wybierali zajęcia plastyczne - malowanie farbami, pastelami, wycinanki i kolaże. W ramach poznawania tradycyjnych technik odbyły się warsztaty garncarskie. Dzieci poznały historię garncarstwa, budowę koła zamachowego, materiały i
PROJEKT EARLY EDUCATION FOR INCLUSION – RISE Od 1 września 2017 roku 6 szkół europejskich i 1 organizacja pozarządowa współpracuje ze sobą w ramach unijnego programu edukacyjnego Erasmus+ edukacja szkolna –akcja 2 „Partnerstwa strategiczne”. Tytuł projektu: Early Education for Inclusion – RISE Okres realizacji: 2017-2020 Numer projektu: 2017-1-ES01-KA201-038350 Kwota dofinansowania: 147.345,00 Euro Szkoły uczestniczące: Szkoła koordynująca: HISZPANIA: CEIP Playa de Mogan, Mogan, Gran Canaria Szkoły i instytucje partnerskie: FRANCJA: Ecole primaire Condorcet, Meyzieu GRECJA: AETOI THESSALONIKIS, Thessaloniki POLSKA: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie, Lubartów RUMUNIA: ȘCOALA GIMNAZIALA NR 28, Galați county TURCJA: Karaali Mahallesi Kazim Karabekir Caddesi No:1, Beysehir, Konya WŁOCHY: I.C.S. Guglielmo Marconi, Palermo Cele główne partnerstwa strategicznego i współpracy : Cele naszego partnerstwa strategicznego w obszarze edukacji szkolnej są następujące: – wdrażanie innowacyjnych i projakościowych zmian w edukacji szkolnej, – wprowadzanie zróżnicowanych metod i narzędzi dydaktycznych, – uelastycznienie sposobu nauczania i uczenia się. Cele projektu Early Education for Inclusion: W ciągu 3 lat będziemy wdrażać, rozwijać i upowszechniać działania projektowe ukierunkowane
W tym roku nasze szkolne jasełka były próbą przekazania czym jest Boże Narodzenie. Z udziałem małych aktorów z kl. II a i starszych uczniów z II Liceum Ogólnokształcącego odkrywaliśmy tajemnicę Wcielenia Boga, czerpiąc jednocześnie wielką radość z naszej międzyszkolnej współpracy. Galeria Lubartów24 z jasełek.