EARLY EDUCATION for INCLUSION 2017 – 2020
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Grecja Greece |
Włochy Italy |
Hiszpania Spain |
Polska Poland |
Turcja Turkey |
Rumunia Romania |
Francja France |
o Erasmus+ / about Erasmus+
Nadeszła radosna, ukwiecona i uśmiechnięta WIOSNA.To pora roku, gdy ludzie są weselsi i nabierają sił witalnych. Przyroda budzi się do życia, zwierzęta wychodzą z zimowych legowisk, ptaki powracają do swoich gniazd. Także uczniowie naszej szkoły przygotowywali się na jej przyjście. 21 marca zostały zorganizowane potyczki wiosenne podzielone na dwie kategorie wiekowe, klasy 0-III oraz IV-VI. Wśród klas młodszych wesoła zabawa rozpoczęła się od szukania odpowiedzi na zagadki przygotowane przez uczniów z klasy IIa. Następnie w szkole rozbrzmiały dźwięki wiosennych piosenek wyśpiewanych przez każdą z klas. Wszystkie ze zgromadzonych grup zaprezentowały również wcześniej wykonany wiosenny plakat. Prace były bardzo kolorowe i staranne, na ich widok każdemu robiło się cieplej w serduszku. W kolejnych etapach imprezy uczniowie wykazali się swoją wiedzą, umiejętnościami i sprytem w takich konkurencjach jak m. in. : układanie puzzli na czas, „ co mówi balon”, „ patyczek na ognisko”, „tropiciele śladów”. Huczny doping motywował do sprawnego działania przedstawicieli
Dnia 7 marca 2012 roku w Szkole Podstawowej nr 4 w Lubartowie odbyło się pasowanie na czytelnika uczniów klas pierwszych. Uczniowie mieli do rozwiązania zagadki związane z postaciami z bajek, układali puzzle, rozpoznawali postacie z książek. Wzięli udział w konkursie plastycznym którego tematem było wykonanie ilustracji do lektury „Kopciuszek” Hanny Januszewskiej. W postacie z bajek wcielili się uczniowie klasy III a, którzy na zakończenie zaśpiewali piosenkę „Podróż do krainy bajek”. Uczniowie klas pierwszych otrzymali pamiątkowe zakładki do książek, zakreślacze i długopisy. Natomiast 12 marca 2012 odbył się dla chętnych konkurs wiedzy z lektury ‘Kopciuszek”. Uczniowie bardzo dobrze poznali tekst lektury w nagrodę otrzymali dyplomy i drobne upominki.
Nadszedł czas na podsumowanie półrocznego wysiłku uczniów naszej szkoły. W związku z tym 15 lutego miało miejsce spotkanie rodziców z dyrekcją oraz nauczycielami pracującymi w naszej placówce. Aby jak najbardziej umilić ten czas rodzicom, uczniowie wraz z opiekunami przygotowali przedstawienie walentynkowe, opowiadające historię pewnej miłości... Było ono pretekstem do miłych wspomnień zakochanych małżeństw. Występom towarzyszyły także miłe dźwięki i piosenki w wykonaniu szkolnego chóru. Rodzice mogli również podziwiać galerię fotograficzną, uczniów uczestniczących w projekcie „Domy, czyli ocalić od zapomnienia...”. Po tym krótkim wstępie artystycznym, Pan Dyrektor zaprezentował wszystkim obecnym na zebraniu wyniki nauczania po pierwszym semestrze roku szkolnego 2011/2012. I tak najwyższym procentem frekwencji (97%) może poszczycić się klasa 3b. Dumni z siebie mogą być także uczniowie klasy 4a, których systematyczna nauka wpłynęła na osiągnięcie najwyższej średniej ocen (4,48) wśród klas 4-6. Z grona wszystkich uczniów uczęszczających do naszej szkoły, najlepszą średnią ocen w I semestrze bieżącego roku szkolnego uzyskała
W tym roku ferie w naszej szkole zostały zorganizowane wspólnie ze Stowarzyszeniem Pomocy Dzieciom „Niech się serce obudzi” im. Jana Pawła II. Uczestniczyli w nim nasi uczniowie oraz podopieczni stowarzyszenia. Były zajęcia plastyczne, sportowe i komputerowe. Były też wyjazdy na basen, do Cinema city i centrum rozrywki. Realizowany był również projekt przygotowany przez studentki z centrum wolontariatu PROJEKTOR zatytułowany "Ile rycerza jest w rycerzu?". Pomimo srogiego mrozu chętnych do zabawy nie brakowało! Podczas projektu dzieci poznały Legendę o Rycerzach Okrągłego Stołu, poszukiwały Świętego Graala, dowiedziały się co nieco o średniowiecznych czasach. Wymyślały herby, wybierały swoich patronów i uczyły się tańczyć średniowieczne tańce. Z powodu braku rycerzy, projekt zakończył się uroczystym mianowaniem dam dworu i pokazem nabytych umiejętności tanecznych.